در ادامه به شما یاد خواهیم داد که چگونه به کسب درآمد از همکاری در فروش و سیستم بازاریابی فروشگاه آرازیس بپردازید

کسب درآمد از همکاری در فروش و سیستم بازاریابی فروشگاه آرازیس

چگونه کسب درآمد ثابت عالی از طریق سیستم همکاری در فروش آرازیس داشته باشم؟

 

– ویژگی های منحصر به فرد کسب درآمد از فروشگاه آرازیس
  •  پنل اختصاصی برای کسب و کاری امن
  •  همراه با آموزش کامل جهت افزایش کسب درامد
  •  پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته
  •  تسویه حساب آنی
  •  دارای پنل اختصاصی و کاملا امن

 

نحوه فعالیت در سیستم کسب درآمد (همکاری در فروش) و سیستم بازاریابی فروشگاه آرازیس :

در فروشگاه آرازیس فعالیت شما از طریق اشتراک‌گذاری لینک‌های ارجاع (بازاریابی) صورت می‌گیرد. بدین ترتیب که شما لینک‌های بازاریابی‌تان را در سایت خود و یا شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، واتس اپ، فیس بوک، توییتر و … قرار می‌دهید و هر مخاطبی که از طریق لینک شما وارد سایت شده و خرید کند٬ پورسانت آن به حساب شما واریز می‌گردد.

یا میتوانید سفارش های مشتریان را از طریق لینک ارجاع خود که در مرور گر باز کرده اید به ثبت برسانید تا به راحتی درصد شامل شما بشود و نیازی نباشد تا لینک خود را در شبکه های اجتماعی بگذارید.

 

برای مثال:

اگر شخصی از طریق لینک شما وارد سایت شود و خرید کند و یا خودتان از طریق لینک ارجاعتان آن را برایشان ثبت کنید به ازای خرید یک محصول 250،000 تومانی مبلغ 25،000 تومان به حساب شما واریزخواهد شد و یا حتی اگر خودتان از طریق لینک بازاریابی خود محصولی خرید کنید باز هم 10% پورسانت آنرا دریافت خواهید کرد.

برای مثال اگر روزی فقط و فقط یک عطر بفروشید در ماه مبلغ 750،000 ت خواهید داشت بدون اینکه خود را درگیر تهیه محصول ، بسته بندی و غیره نمایید.

همچنین شما می‌توانید از طریق بخش بنرها در پنل کاربری خود٬ همواره به جدیدترین بنرهای ما دسترسی داشته باشید. با قرار دادن این بنرها در وبسایت‌٬ یا شبکه‌های اجتماعی خود می‌توانید به درآمدی بیش از هر پلن تبلیغاتی دیگر دست یابید.

 

بیشتر بدانید:

تشخیص عطر اماراتی اصل از فیک(تقلبی) قبل از خرید

 

روش دیگر کسب درآمد از فروشگاه آرازیس:

 

اینکه با انتشار مطالب جذاب درباره محصولات آرازیس و اشتراک گذاری و انتشار آنها از طریق وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی تان کسب درآمد بیشتری کنید. از مقالات سایت برای این هدف میتوانید استفاده کنید. اگر اطلاعات خوبی دارید٬ خودتان می‌توانید دست به کار شده و مطالب جذابی درباره محصولات نوشته و دیگران را ترغیب به خرید کنید.

رتبه بازاریاب در فروشگاه آرازیس در ابتدا سیلور و سپس گُلد خواهد بود.

 

نکته بسیار مهم:

در سیستم همکاری با آرازیس این است که بازاریاب از آغاز کار یا همان سیلور بودن از پورسانت 10% فروش و یا حتی خرید برای خود بهره مند میشود و بصورت نقد دریافت میکند و دیگر نیازی نیست تا به حد معینی در فروش برسد یا

 

حتما برای شروع همکاری محصولاتی را خریداری کند تا از پورسانت بهره مند شود

 

و یا پورسانتش در سایت بعنوان کیف پول بلاک شده و مجبور به خرید اجباری از سایت شود.

 

و دیگر اینکه فروشگاه آرازیس هرمی یا شبکه ای نمیباشد.

 

در پایان در صورت تمایل به کسب درآمد ثابت، عالی و بدون سرمایه در هر زمان و مکانی بر روی لینک زیر کلیک کرده، ثبت نام کنید! در قسمت “پیشخوان همکار فروش” بخش “راهنما” را مطالعه کرده تا از جزئیات کامل مطلع شوید.

 

ثبت نام کنید

نمایش فیلم مربوطه

 

و اگر خواهان اخذ نمایندگی محصولات شرکت ژنس و کسب درآمد به دلار  میباشید، مقاله زیر را به دقت بخوانید و سپس با شماره  7133 124 0937  در واتس آپ یا تلگرام تماس حاصل فرمایید. با تشکر

اطلاعیه محصولات لومینس شرکت ژنس  ⇒ کلیک کنید

جستجو در گوگل