قوانین و مقررات سایت بشرح ذیل می باشد :

  1. این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  2. کپی مطلب از این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  3. توهین به هر شخص ، نژاد ، قوم و زبانی در این سایت ممنوع می باشد.
  4. از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه آرازیس، سایت www.arazis.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
  5. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال کالا خواهد بود.
  6. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.
  7. فروشگاه آرازیس هیچگونه مسئولیتی در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانكي، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
  8. کلیه ابزارهایی که در سایت فروشگاه آرازیس با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزارصرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.
  9. ارسال کالا در این فروشگاه از طریق تیپاکس و یا پیشتاز میباشد و بین 3 تا 7 روز کاریست و در صورت عدم موجود شدن وجه شما عودت داده میشود.