چرا ادکلن شرکتی بخریم؟ در ابتدای مقاله اول بهتر است بدانیم ادکلنهای شرکتی چه ادکلنهایی هستند.

ادکلن های شرکتی به محصولاتی گفته می شود که در کشورهایی چون  امارات، ترکیه،فرانسه ، آمریکا ، چین و غیره پر و آماده می شود. این عطرها تقلبی نیستند بلکه برندهایی جدیدی هستند که قیمتهای پایینی داشته و بازار هدف آنها مشتریانی ست که به لحاظ اقتصادی قدرت خرید عطرهای تجاری و رسمی مانند دیور، شنل، آمواژ و غیره را ندارند. این موضوع حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز صادق است و در آنجا نیز چنین برندهای متفرقه ای یافت می شود.

در اینجا عطرهای اماراتی را با هم بررسی میکنیم که در کشور امارات تولید و پر شده و به دو دسته زیر تقسیم می شوند. در ۱۰ سال اخیر، کشور امارات به لحاظ تولید عطر و ادکلن، پیشرفت های چشمگیری داشته است.

  1. ادکلن اماراتی مشابه اصل
  2. ادکلن اماراتی معمولی
ادکلن اماراتی مشابه:
  • عطرهای اماراتی مشابه، برندهایی همانند جان وین هستند که با خرید فرمول عطر برندهای معروف، به صورتی قانونی رایحه آنها را تولید می کنند و با هزینه بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. این محصولات به دلیل رعایت قانون کپی رایت، نامی متفاوت و ترجیحاً ظاهری متفاوت را نیز برای شیشه و بسته بندی محصول خود انتخاب می کنند. اینها تولیداتی قانونی بوده و تقلبی محسوب نمی شوند. این عطرها بسته به شرکت تولید کننده دارای کیفیت بالا و بسته بندی زیبا و شکیل هستند.
ادکلن اماراتی معمولی:
  • عطرهای اماراتی معمولی، عطرهایی هستند که خود سازنده در امارات، رایحه ای خاص را برای آن در نظر گرفته و ظاهر و بسته بندی ویژه خود را دارند که آشناترین آنها برای مردم ایران، دو برند اجمل و امپر است.
و اما عطرهای تقلبی:

این دسته عطر و ادکلن هایی هستند که کپی و یا اسانسی از عطرهای مشهورند و شیشه و بسته بندی آنها در چین یا هر کشور دیگری تولید می شود. سپس در امارات، اسانس به داخل این شیشه ها تزریق می شود و در نهایت به سایر کشورها توزیع می گردد. البته پر کردن شیشه ها در کشور چین یا ایران خودمان نیز انجام می شود. این گونه عطرها از نظر کیفیت و یا بسته بندی در سطح پایینی قرار دارند و معمولا در شیشه های ساده و در جعبه کاغذی ارائه میشوند.

امیدواریم با توجه به مطالب بالا متوجه شده باشید که ادکلنهای شرکتی برندهای جدیدی هستند که با توجه به قدرت خرید مردم در کشورهای مختلف تولید و صادر میگردد. اینها تولیداتی قانونی بوده و تقلبی محسوب نمی شوند.

فروشگاه اینترنتی آرازیس اراِئه دهنده بهترین ادکلن های اماراتی هولوگرام دار و تسترهای مرغوب با ارزانترین قیمت

عطرهای 100 میل اماراتی برند جان وین

جستجو در گوگل

 

برای دیدن فیلم های مربوطه کلیک کنید:

فیلم 1

فیلم 2 

فیلم 3

 

بیشتر بدانید:

تشخیص عطر اماراتی اصل از فیک(تقلبی) قبل از خرید