شرکت ژنس

کمپانی آمریکایی ژنس گلوبال در سال ٢٠٠٩ فعاليت خود را با محصولات شگفت انگیزی که حاصل تلاش دکتر ناتان نیومن و دکتر وینست گیام پاپا آغاز كرده است. شرکت ژنس شرکت اینترنتی بسیار فعال و معتبر با سیستم درامد زایی بالا  و به دلار میباشد که مأموریت خود را تغییر سبک زندگی مردم قرار داده است و دارای نمایندگی محصولات در بیش از 88 کشور جهان می باشد. ژنس جز ششمين شركت برتر جهان مى باشد كه در پنجمين سال فروش خود به فروش يك ميليارد دلار رسيده است.

محصولات این شرکت پیشگام در علم سلول های بنیادی هستند و کاندیدای دریافت جایزه نوبل بخاطر تحقیق و بررسی بر روی این سلول ها شدند.

سلولهای بنیادی قابلیت تقسيم سلولی داشته و میتوانند با ترمیم بافت آسیب دیده روند پیری را تا سالها به عقب بیندازند و بجز درمان مشکلات پوست و مو ، درمانگر بیماریهایی چون کبد چرب ، کاهش قند ، چربی خون و کمک به بهبود اکثر بیماریهای خاص از جمله سرطان ، ام اس، پیسی یا برص و … باشد.

این شرکت با راه اندازی سیستم فروش اینترنتی قابلیت خود را برای معرفی محصولات توسط مصرف کنندگانی که به دنبال تغییر سبک زندگی خود هستند ، بالا برد. مصرف کنندگان این محصولات گران اما بسیار تاثیر گذار با یک تیر دو نشان را میزنند، هم با مصرف محصولات کیفیت و سلامتی بدن و زیبایی خود را بالا میبرند و هم با معرفی آن به عزیزان خود کسب درآمد میکنند که در ایران این درامد به دلار میباشد.

 

برای خواندن مقاله جامع شرکت ژنس چه شرکتی است؟ کلیک کنید

 

پرسش وپاسخ :

آیا تقلبی این محصول در بازار ایران موجود میباشد؟ 

بله هر چیزی ممکن است. لطفا از سایتهای معتبر خرید نمایید و عکس محصولات را در سایت اصلی چک نمایید ( در لینک زیر میتوانید با وی سایت اصلی اشنا شوید. استفاده از ف ی ل ت ر شکن الزامیست. ژنس گلوبال )

 

حداقل خرید اولیه جهت عضویت ژنس چه مبلغ میباشد؟

حدود 230 دلار میباشد.

 

آیا برای عضویت بایستی مبلغی پرداخت شود؟ 

بله مبلغ 30 دلار حق جایگاه میباشد اما در زمانهایی شرکت تخفیف 1 دلاری! میدهد پس سعی کنید در بازه زمانی 1 دلاری ثبت نام کنید.

 

آیا با کارت شرکت ژنس در ایران میتوان پول از عابر بانک دریافت کرد؟ 

خیر چون درگاه پرداخت مستر کارت در ایرن وجود ندارد. عزیرانی که در ایران هستند از طریق سرگروه خود درامد حاصل را دریافت مینمایند. اما ایرانیانی که در خارج زندگی میکنند به راحتی با مستر کارت شرکت از عابر بانک پول دریافت کنند.

 

آیا افراد از طریق لینک عضویتی که شرکت به من میدهد میتوانند خرید کنند؟

خیر مگر اینکه ساکن خارج از ایران باشند وگرنه تمام مراحل خرید و تحویل از طریق خود شما و در ایران صورت میپذیرد.

 

آیا پس از ثبت نام و خرید اولیه عضویت باید حتما ماهیانه محصولی خریداری نمایم تا جایگاه من محفوظ بماند؟

اجباری به خرید نیست و جایگاه شما برای همیشه محفوظ است اما اگر تصمیم به شبکه سازی دارید و میخواهید که پورسانت دریافت کنید بایستی ماهیانه خرید 60 امتیازی انجام دهید در غیر اینصورت برای عضو گیری، مجددا  بایستی مبلغی را پرداخت نمایید.

 

آیا شرکت ژنس در ایران نمیندگی رسمی دارد؟

خیر، بدلیل تحریم ها ، این شرکت هیچ گونه نمایندگی رسمی ندارد و تمامی اعضا با ثبت نام در سایت اصلی و از طریق سرگروه شروع به فعالیت میکنند.

 

محصولات ژنس از چه طریق وارد ایران میشود؟ و طی چه مدت؟

محصولات معمولا از طریق دبی، ارمنستان و یا ترکیه وارد ایران میشوند و در صورت نبود در انبار حداقل یک ماه تا رسیدن به دست مشتری زمان میبرد.

 

آیا خرید از فروشندگان محصولات ژنس امن میباشد؟

در صورتی که سایت آنها دارای نماد اعتماد الکترونیک در سایت اینماد (مانند سایت آرازیس ← نشان اعتماد الکترونیک) باشد و یا بصورت تحویل حضوری در محل ارائه دهند بله، وگرنه پس از خرید ممکن است با بلوک شدن و از دست دادن پول خود روبرو شوید.

نشان اعتماد الکترونیک: 

https://trustseal.enamad.ir/?id=123923&Code=xfyXAdMMSOxp7wBARntO

 

لطفا سوالات خود را جهت دریافت پاسخ مطرح نمایید.

 

کلیپ کوتاه شماره یک، معرفی کامل شرکت ژنس:

https://www.instagram.com/tv/BzvCCCxgdkh/

کلیپ کوتاه شماره دو، معرفی محصولات جوانساز ژنس:

https://www.instagram.com/tv/BzvCp-TAIph/

کلیپ کوتاه شماره سه، معرفی درآمد به دلار ژنس

https://www.instagram.com/tv/BzvC2Wlg3iQ/

برای دیدن فیلم معرفی محصولات ژنس در سایت نماشا کلیک کنید

 

جهت اطلاعات بیشتر و یا ثبت کد نمایندگی با شماره 09371247133 در واتس آپ تماس حاصل فرمایند.

محصولات ژنس نه تنها یک محصول بلکه سبک زندگیست.”

جهت بازدید از سایت شرکت ژنس کلیک کنید . استفاده از فیل تر شکن الزامیست.

 

به دلیل تحریمها شرکت ژنس هیچ گونه نمایندگی رسمی و قانونی در ایران ندارد و تمامی اعضا با ثبت نام در سایت اصلی و از طریق سرگروه شروع به فعالیت میکنند.
لطفا هنگام خرید به تاریخ و بسته بندی پلمپ و سلفون شده این محصولات دقت فرمایید.

 

برای دریافت کاتالوگ فارسی محصولات ژنس کلیک کنید.

شرکت ژنس چه شرکتی است؟

 

 

 

اینستاگرام

جستجو در گوگل

فروشگاه اینترنتی آرازیس همچنین اراِئه دهنده بهترین ادکلن های اماراتی هولوگرام دار و تسترهای مرغوب با ارزانترین قیمت لطفا هنگام خرید به تاریخ و هولوگرام شرکت جانوین/جکوینز روی جعبه توجه فرمایید.