عطر محفل شب جشن : چه عطری را برای محفل شب جشن انتخاب کنید؟ انتخاب لباس یا کت و شلوار مناسب تنها چیزی نیست که باید نگران آن باشید وقتی نوبت به مهمانی می رسد – مطمئناً می خواهید عطر شما با شخصیت و لباس شما نیز مطابقت داشته باشد. البته داشتن عطری که همیشه می پوشید حتی به حدی که بخشی از شما شده باشد اشکالی ندارد. اما این شب به چیزی کمی خاص تر نیاز دارد. ما چند پیشنهاد برای شما داریم که ممکن است در ذهن داشته باشید. اگر عطر خود را با دقت انتخاب کنید ، زیبایی و مقاومت بیشتری در شما ایجاد می کند.

عطر محفل شب جشن برای آقایان:

نارسیسو رودریگز
این عطر عرفانی ، جالب و جذاب مطمئناً خانم های اطراف شما را فریب خواهد داد. این عطر اغلب به طرز عجیبی زیبا توصیف می شود ، عطری نیست که هر روز بپوشید. این باعث می شود که کاملاً مناسب آن موقعیت خاص باشد ..
ورساچه اروس
این عطر تازه ، چوبی و کمی شرقی است. این نام از خدای عشق یونانی اروس گرفته شده است و این اتفاقی نیست – این باعث می شود همه عاشق شما شوند. این عطری است مناسب برای کسانی که از ایده های خود محافظت می کنند و می جنگند.

بولگاری من افراطی
این عطر نمادی بی انتها از قدرت مردان است؛ کلاسیک که جنس مخالف را جذب خواهد کرد. این طراوت مدیترانه ای را به ارمغان می آورد و پر از تضاد است. این برای یک مرد زیبا و با کلاس و شخصیت طراحی شده است که می خواهد مورد توجه دیگران قرار گیرد و از دیگران متمایز شود.
پاکو رابان اینویکتوس
این عطر و بوی پیروزی است – عطری تازه و احساسی که چشم انداز جدیدی از مردانگی ارائه می دهد. جالب است زیرا نمایانگر تقابل غیرمنتظره جهان ها ، قدرت ها ، احساسات و ارزش ها است: هیجان نت های تازه تازه با احساس چوب گایاک در پایه مطابقت دارد. این ساخته شده است تا یک سورپرایز باشد و با دوگانگی ترکیب آن برجسته شود.

Dolce & Gabbana The One Gentleman
این عطر برای مردی با ادب ، جوانمرد و با حس ذاتی جوانمردی طراحی شده است. این مرد می داند کیست و به همین دلیل چیزی برای اثبات ندارد.

 

عطر محفل شب جشن برای خانمها:

Calvin Klein Downtown
Calvin Klein Downtown با حفظ تعادل نت های چوبی زنانه و رایحه لطیف گل باعث ایجاد عطری مطمئن و مدرن با امضای منحصر به فرد و لبه غیر منتظره می شود. این یک کلاسیک برای یک خانم متبحر و متمایز واقعی است.

Dolce & Gabbana Pour Femme 2012
این عطر کلاسیک از دریای مدیترانه متولد شده است – کانون هماهنگی ها و تضادها. عطر ، ذات زن واقعی است – شور ، احساس و نگرانی. Dolce & Gabbana Pour Femme حس شما را در بر خواهد گرفت و برای مدت زمان طولانی باقی خواهد ماند.

Chloe EDP
Chloe EDP با تسخیر روح زنان ، عطر و بویی تازه و لطیف برای خانم های جسور و مستقل است. این عطر واقعا پویا است و برای خانمهایی مناسب است که رایحه های بی نظیر را می پسندند. این عطر بسیار شیک و اعتیاد آور است و اطمینان می دهد که ماندگاری بالایی از خود به جای می گذارد.

تیری موگلر
بیگانه درخشان و مرموز ، اکسیر زنانگی مطلق است. رایحه ، انرژی مثبت و پر از رمز و رازی را ساطع می کند. این برای خانمهایی طراحی شده است که از متفاوت بودن نمی ترسند.

برتر گوچی
آیا می خواهید در فرش قرمز احساس یک ستاره سینما کنید؟ این عطر برای شماست. این رایحه ترکیبی غیرمعمول از فضل ، زیبایی و قدرت را نشان می دهد. گوچی پریمیر ستاره را در هر زنی کشف خواهد کرد.

خرید عطر

ما امیدواریم که پیشنهادات ما در انتخاب این لوازم جانبی مهم کمک کند و باعث شود شما واقعاً در این شب فراموش نشدنی مراسم جشن خود احساس ویژه ای داشته باشید.