شما نباید یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت کنید. وقتی نوبت به عطرها می رسد ، قضیه یکسان نیست! بطری یک عطر چیزهای زیادی در مورد “داستان” عطر و رایحه آن نشان می دهد. مطمئناً ، عطرها کاملاً پیچیده هستند و با طراحی بطری نمی توان از همه رازهایشان پاک کرد. اما هنوز هم بطری های عطر می توانند ما را برای سفر زیبایی که در پی دارد آماده کنند. به عنوان مثال ، عطرهای گل معمولاً دارای بطری هایی هستند که روی آنها گل هایی چاپ شده است یا شکل بطری از سایه بان گلی که رایحه معروف ترین آن است پیروی می کند. رایحه های مدرن معمولاً دارای بطری هایی با خطوط بسیار تمیز و اشکال ساده هستند که به شما کمک می کنند تا از لحاظ ذهنی وارد دنیای معطر رایحه معاصر درون آن شوید.

بطری عطر های تابستانی اغلب از رنگ طلایی خورشید و رنگ فیروزه ای آب دریا استفاده می کنند تا شما را در یک روحیه بی دغدغه در تابستان راحت کنند. این لیست همچنان ادامه دارد! مطمئناً قبلاً به عطرهایی با طرح های چشم نواز روبرو شده اید که حداقل همانند ذات معطر خود با ظاهرشان شما را مجذوب خود می کند. از این گذشته ، عطرها نوعی هنر هستند و سزاوار آن هستند که با افتخار روی پوست ما “پوشیده شوند”. بطری های عطر یکسان است – آنها شایسته اند با افتخار در قفسه شب یا میز آرایش شما نمایش داده شوند. در اینجا انتخاب 10 شیشه برتر بطری های عطر زنانه برای شما آورده شده است (نکته: همه آنها را می توانید در فروشگاه آنلاین عطر ما پیدا کنید!):

بطری عطر ویکتور و رولف بنبون

Viktor & Rolf Bonbon در سال 2014 به بازار عرضه شد ، نه تنها به دلیل بوی جذاب بهار بلکه به دلیل بطری عطر خارق العاده اش مورد توجه ما قرار گرفت. این بطری عطر که به شکل کمان طراحی شده است زیبایی منحصر به فردی را نشان می دهد که حتی متقاضیان جمع کننده بطری های عطر را تحت تأثیر قرار می دهد. برخی از دیوانگان عطر اصرار دارند که بطری به آب نبات بسته بندی شده شباهت دارد (شاید به این دلیل باشد که نام عطر چنین القا می کند) در حالی که برخی دیگر معتقدند که بیشتر شبیه پروانه است. در هر صورت ، شکل ظریف و سایه بنفش عمیق در مرکز به تدریج به رنگ صورتی نوزاد تقریباً شفاف در می آید و این بطری را برای قفسه زیبایی شما ضروری می کند.

بطری عطر مارک جیکوبز Decadence

یکی از موارد مورد علاقه شخصی من ، Marc Jacobs Decadence ، که در سال 2015 به بازار عرضه شد ، یک بطری عطر دارد که برایش می میرد. بطری که یک کار هنری واقعی است ، به کیف پول مجلل زنانه در رنگ زمردی غیرخودی با جزئیات لوکس چرم پیتون ، زنجیر طلایی و منگوله ای شیک شبیه است. طراحی زیبای بطری بسیار جذاب است. احساس تجملاتی که ایجاد می کند قطعاً با رایحه داخل مطابقت دارد – مسحورکننده و پیچیده. پس از خرید عطر ، هرگز بطری داخل آن را دور نمی ریزید – این به تنهایی یک شاهکار است.

بطری عطر تیری موگلر آنجل

این عطر در سال 1992 به بازار عرضه شد و به قدری بی نظیر است که شما آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید. صرف نظر از احساسی که نسبت به رایحه آن دارید ، بطری برای تحت تأثیر قرار دادن شما غصب نخواهد شد. برنده جایزه FiFi Award Hall of Fame 2007 در یک بطری زیبا و آبی روشن به شکل یک ستاره تیرانداز قرار دارد. طراحی بطری استثنایی Thierry Mugler Angel دو سال طول کشید تا به واقعیت تبدیل شود! این جسم آبی آسمانی که در ابتدا به عنوان “ساخت غیرممکن” توصیف شده بود ، به نظر می رسد یک ستاره و یک الماس ساخته شده با دست است که در بوسه کیهانی با هم مخلوط شده اند. امروز ، این بطری شاهکار به لطف یک قالب چرخشی نوآورانه که مخصوص آن ایجاد شده است ، یک واقعیت است.

مارک جیکوبز

بطری عطر مارک جیکوبز خیلی زیباست که درست نیست. با این حال این عطر میوه ای گلدار که در سال 2013 به بازار عرضه شد ، بطری مناسبی برای “لباس” یافتن است. بطری سرگرم کننده زرد رنگ با لکه های سفید پولکا پوشانده شده است و گلهای مروارید بر روی آن گلبرگ های طلایی با راه راه های سیاه و گل مروارید سفید است. چیزی که هرگز من را متحیر نمی کند این است که چگونه ، هنگامی که از زاویه دیگری به بطری نگاه می کنی ، دیزی به طرز معجزه آسایی به یک زنبور عسل طلایی شلوغ تبدیل می شود که به نظر می رسد فقط بالای بطری قرار گرفته است گویی که توسط شکوفه های نارنج و نت های عسلی جذب می شود در عطر اگر دلیل می خواهید به انعکاس خود در آینه لبخند بزنید ، حتماً این بطری عطر شاد را درست در کنار آن قرار دهید!

قطره های گل دولچه و گابانا دولچه

Dolce & Gabbana Dolce Floral Dropps که در سال 2015 راه اندازی شد ، با پاشیدن طراوت گل بهاری و بطری افسانه ای با ظرافت های ظریف وارد بازار شد که قلب میلیون ها زن از سراسر جهان را به خود جلب کرد. بطری عطر ساخته شده از شیشه ضخیم از طراحی منحصر به فرد با خطوط منحنی پیروی می کند که به زنانه بودن آن می افزاید. کلاه یک اثر هنری واقعی است – گل رز با ظرافت مجسمه سازی شده با گلبرگهای سفید شیری و یک گلدان گلگون خامه ای در مرکز آن. این عطر و بوی تازه در یک بطری ظریف به همان اندازه ظریف ساخته شده از شیشه مات وجود دارد که دارای رنگ سبز مه آلود یک گل وحشی بوسیده شبنم است.

لانکوم لا نویت ترسور

Lancome La Nuit Tresor که در سال 2015 راه اندازی شد ، “جنبه تاریک گل رز” را آشکار می کند ، که به وضوح می توان با توجه به رنگ گلگون تا بنفش عمیق بطری عطر آن را قضاوت کرد. این شکل از زیبایی که مانند الماس است ، هرگز به صورت ایستاده قرار نمی گیرد بنابراین می توانید پس از هر بار استفاده از عطر ، از زوایای مختلف از آن لذت ببرید شکل الماس تمیز باعث ایجاد احساس ظرافت و ظرافت می شود در حالی که کمان ساتن با گل رز سیاه و سفید به عنوان مرکز اصلی آن ، نوید یک عطر و بوی احساسی را برای زنان با فردیت نشان می دهد. طراح پشت شیشه عطر ، چارلز بوسسیکت معروف است.

بطری عطرهای Paco Rabanne بانوی میلیون

وقتی صحبت از طراحی خیره کننده بطری عطر می شود ، بطری الماس شکل Paco Rabanne Lady Million مورد علاقه جهانی است. یک افزودنی عالی به طراحی عطر مردانه و لوکس طلایی ، 1 میلیون ، لیدی میلیون با یک طراحی بطری قابل توجه در یک رنگ فلزی طلایی و براق ، تحت توجه قرار گرفت. طراح بطری ، Noé Duchaufour-Lawrance از بطری عطر Lady Million’s توسط الماس معروف Regent الهام گرفته است. با داشتن درخشش بی عیب و نقص و برش عالی ، بهترین الماس امروز جهان محسوب می شود. الماس اصلی ریجنت به معنای واقعی کلمه بی قیمت است و فقط در بخش هنرهای تزئینی در لوور (پاریس ، فرانسه) دیده می شود. با این وجود ، هنگام خرید لیدی میلیون ، می توانید به لطف طراحی خارق العاده بطری آن از زیبایی الماس آن لذت ببرید.

Carolina Herrera CH Eau De Parfum Sublime

چیزی در مورد بطری این عطر وجود دارد که باعث می شود شما بلافاصله آن را از قفسه بگیرید (یا دکمه “خرید” را بزنید) و آن را با خود به خانه ببرید ، جایی که می توانید تمام وقت خود را در جهان متحیر کنید و از زیبایی آن تعجب کنید. بنابراین جوجه و زنانه ، این بطری عطر سزاوار جایگاه اصلی خود در غرور شما است. بطری Carolina Herrera CH Eau De Parfum Sublime یکی از زیباترین (و جذاب ترین) بطری های عطر طراحی شده ، شیک و شیک است. ظرف عطر با پارچه ای تمام شده چرمی بنفش و بنفش پوشانده شده و رنگ عطر را در داخل خود پنهان کرده است. کمان فوق العاده تطبیق ، کلاه طلایی فلزی ، و حروف اول متمایز طلایی CH جزئیات چشمگیری هستند که به زیبایی برجسته این بطری عطر می افزایند.

بطری عطر Van Cleef & Arpels Feerie

اگر فقط یک کلمه وجود داشته باشد که بطری عطر Van Cleef & Arpels Feerie را به بهترین وجه توصیف کند ، این “شاهکار” خواهد بود. جادویی ، جذاب ، غریب و رویایی ، این بطری عطر هر چیز دیگری است جز عادی. بطری وجهی است (مانند یک سنگ قیمتی) و نشان دهنده رنگ آبی عمیق آسمان شب است. پری نمادین (که بطری به آن بسیار مشهور است) در یک ژست زیبا و زیبا در بالای یک گل آفتابگردان غیرمعمول رشد می کند که درست از درب بطری خارج می شود. این شیشه یکی از لوکس ترین بطری های عطر است که از مجموعه معروف جواهرات Midsummer Night’s Dream ساخته Van Cleef & Arpels الهام گرفته شده است. ظریف ، زنانه و مجلل ، به گونه ای طراحی شده است که نمای واقعی و واقعی شما باشد.

بطری Guerlain

مارک عطر Guerlain سابقه طولانی در ایجاد بطری های عطر شاهکار برای عطرهای خود دارد. اینها آنچه ژان پل گرلین در مورد رابطه بین عطرها و بطریهای آنها در معرفی كتاب مرجع برجسته ، بطریهای Guerlain از سال 1828 می نویسد ، “در زمانی كه بیشتر عطاری ها بطری ها را چیزی غیر از یك ظرف ساده نمی دانستند ، اجداد من به سرعت رابطه ظریف را که بطری و محتوای گرانبهای آن را بهم پیوند می داد ، درک کرد. بطری Insolence یکی از شاخص ترین بطری های عطر Guerlain است. یک لذت واقعی برای حواس ، این بطری زیبا دارای طراحی ساده ، درجه یک و ظریف است.