عطر و ادکلان جانوین/جکوینز ، شرکت جانوین/جکوینز یک شرکت اماراتی می باشد که با خریدن فرمولاسیون عطرهای معروف و محبوب در جهان، عطرهایی با نام و عنوان خود را تولید و وارد بازار می نماید. به طور قانونی این عطر ها دارای مجوزات لازم می باشد. برند جانوین متناسب با نیاز تمام مشتریان و مطابق با انواع سلیقه ها عطر و ادکلن تولید می کند.

در این شرکت عطرها با رایحه های گرم، شیرین، تلخ، خنک و متناسب با هر فصلی وجود دارد. شرکت جانوین/جکوینز تا الان در حدود نزدیک به پنجاه رایحه از برند های معروف و محبوب را در انواع سایز ها تولید کرده است. از جمله عطر های ساخته شده در این شرکت می توان به لالیک، دیور، شانل، تام فورد، بولگاری، ورساچه، جورجیو، ارمانی، داویدف، تیری مالگر و…  اشاره کرد.

 شرکت جانوین/جکوینز نمونه های این عطر ها را با نام تجاری خود تولید می کند. محصولات این شرکت دارای نام و نشان معتبر بوده و به طور رسمی و قانونی در حال فعالیت می باشد. این عطر ها تقلبی نیستند.

فقط برند های جدیدی اند که نسبت به عطر های اصل قیمت کم تری دارند. بازار هدف این شرکت مشتریانی هستند که به لحاظ قیمت قدرت لازم برای خرید عطرها با برند های معروف را ندارند. این شرکت به دلیل رعایت اصول و قوانین کپی رایت نام های متفاوتی برای عطر ها در نظر گرفته و در بیشتر موارد نیز ظاهر بسته بندی و شیشه ی عطر را نیز متفاوت از نوع اصل آن انتخاب می کند.

باید به این نکته توجه داشت که در میان برند های شرکتی برند جانوین/جکوینز به خاطر داشتن کیفیت بهتر، ماندگاری و پخش بوی مناسب تری از دیگر شرکت های عطر، ادکلان در درجه ی نخست این مارکت قرار دارد. شرکت جانوین/جکوینز محصولات خود را با نام جکوینز به بازار عرضه می کند.

ادکلان شرکتی توسط برند های اماراتی در آن کشور تولید می شوند. صنعت تولید عطر در کشور امارات تقریبا به 15 سال می رسد. ادکلان های شرکتی که جانوین نمونه ای از آن است از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از ادکلان های فیک می باشد. این شرکت با شرکت های عطر سازی معروف در جهان همکاری های لازم را همیشه انجام می دهند.

تفاوت ادکلان های شرکت جانوین/جکوینز نسبت به ادکلان های فیک:

ادکلان های فیک یا کپی از لحاظ شکل ظاهری دقیقا شبیه به ادکلان های اصل می باشد. این ادکلان ها بیشتر در کشور چین تولید و دارای تنوع بالایی هستند. این عطر های کپی از لحاظ کیفیت و نوع بسته بندی در سطح بسیار پایینی قرار دارند.

 اما عطر های شرکتی، نظیر جانوین/جکوینز عطر ها را با نام تجاری خود و با کیفیتی بهتر و قابل قبول بازار وارد می کنند. در واقع این عطر ها تقلبی نیستند و این شرکت به طور قانونی با استفاده از فرمولاسیون عطر های معروف اقدام به تولید عطر و ادکلان می کند.

پر فروش ترین عطر های جانوین/جکوینز در سال 2021:

عطر و ادکلان جانوین

عطر جانوین تروز نایت رز یا همان لانکوم ترزور:

عطری متناسب برای زنان می باشد و رایحه ای شیرین و لاکچری دارد. از این عطر می توان در فصول سرد و برای مجالس استفاده نمود. این عطر دارای رایحه ی شرقی وانیلی است. عطر وان از لحاظ رایحه مشابه به عطر دلچه گابانا دانلی وان 2 می باشد. دارای رایحه ی اولیه ی توت سیاه، گلابی، فریزیا و دانه های رمز، رایحه ی میانی بنفشه، رز، قهوه و رایحه ی پایانی دانه تونکا، چوب عنبر، عنبر و نعناع هندی است.

عطر الگانت مردانه:

این عطر برای استفاده ی مردان می باشد و دارای رایحه ی تند و تلخ است. این عطر دارای سبک چوبی کلاسیک و سنگین می باشد و به عنوان یک گزینه ی مناسب برای فصل های سرد استفاده می شود.

این عطر مشابه عطر لجند امپر می باشد و ساخت کشور امارات است. به محض اسپری کردن این عطر بر روی پوست، بوی قوی از ترکیب رزماری، گریپ فروت و لیمو نمایان می شود. پس از گذشت مدتی کم کم بوی چوب درخت ساج، اسطو خدوس، جوز، گشنیز و چوب گایاک پدیدار می شود.

با گذشت زمان شما متوجه ی رایحه ی پایانی این عطر که بوی مشک، دانه ی تونکا و گلسنگ است؛ خواهید شد که جایگزین نت میانی می شود. استفاده از این عطر شادی و نشاط زیادی برای شما به ارمغان می آورد.

عطر وود مردانه ی جانوین:

عطر وود عطری مناسب مردان و با رایحه ی خنک و ملایم است. این عطر به دلیل منتقل کردن رایحه هایی از جنگل چوب و … مناسب با فصول سرد سال می باشد. این عطر مشابه عطرهای وود مردانه می باشد.

رایحه ی این عطر با بوی گل بنفشه، برگ به عنوان نت ابتدایی آغاز می شود و پس از گذشت مدتی بوی چوب سدر، علف و تیور جایگزین نت اولیه می شود. نت پایانی این عطر نیز ترکیب عنبر، مشک و چوب صنوبر می باشد. این عطر اعتماد به نفس را در آقایان افزایش می دهد و مصرف کننده احساس می کند؛ در جنگل های انبوه استوایی قرار دارد.

عطر لکات دی فم زنانه:

این عطر با داشتن رایحه ی شیرین و ملایم مناسب بانوان می باشد. عطر لکات دی فم دارای رایحه ی گلی میوه ای است و یک بوی خنک داشته که مناسب فصول بهار و تابستان می باشد. این عطر مشابه با عطر اکلت لانوین د آرپج می باشد.

عطر لکات دی فم به دلیل ماندگاری بالا، برند معتبر و همچنین قیمت مناسبی که دارد. می تواند به عنوان یک هدیه ی مناسب مد نظر قرار گیرد. با اولین اسپری کردن عطر بر روی پوست یا لباس متوجه ی رایحه ی چای و شکوفه ی هلو می شوید.

با گذشت زمان بوی پونه، ویستر و مشک خود نمایی می کند و پس از گذشت زمانی طولانی تر نت پایانی یا پایه که ترکیب چوب درخت سدر، گیاه اسمنتوس و عنبر می باش؛ جایگزین نت میانی می شود.

عطر زن جانوین:

عطر زن یک عطر مخصوص خانم هاست. این عطر بوی مرکباتی و میوه ای دارد و زنانه است. رایحه ی این عطر شیرین و خنک است و قابل استفاده در تمام فصول است. این عطر مشابه ادکلان سیشدوزن می باشد.

این عصر دارای رایحه ی اولیه ی گل های معطر، بوی پرتغال، نارنج، گریپ فروت و آناناس می باشد. رایحه ی میانی آن از رایحه ی کهربا، روایح چوبی و گل های بنفشه، زنبق و دره نیلوفر می باشد؛ که سرشار از انرژی مثبت است. رایحه ی پایه آن گیاه پاتچولی، چوب سدر، عنبر و مشک است؛ که هیجان را در شما افزایش می دهد.

خرید انواع عطر های برند جانوین:

عطر و ادکلان جانوین

در هنگام خرید این عطر ها توجه به اصل بودن کالا، اهمیت بالایی دارد. هر کدام از عطر ها و ادکلن های این برند دارای ویژگی های منحصر به فرد و مشخصات خاص مربوط به خود می باشد. لذا در هنگام خرید عطر باید به این نکات توجه کرده و با دقت بالایی خصوصیات و رایحه ی مد نظر خود را انتخاب کنید.

در نهایت ابتدا اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورده و سپس اقدام به خرید کنید. علاوه بر پر فروش ترین عطر های سال 2021 که ذکر شد عطر های دیگری از این برند نیز وجود دارد؛ که همواره مورد توجه و محبوبیت مصرف کنندگان قرار داشته و دارد. که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

این ادکلان یکی از خوش بوترین ادکلان های برند جانوین محسوب می شود. این ادکلان به عنوان یکی از اولویت های خریداران ادکلان های جانوین می باشد. در این ادکلان رایحه ی میوه های آناناس، انگور سیاه، سیب و نارنج به مشام می رسد.

این عطر در سال 2012 وارد بازار شد. ادکلن اونتوس مشابه ادکلن کرید اونتوس طراحی شده، نت پایانی این عطر امبر گریس، خزه، اوک، موس، عنبر، مشک و وانیل است.

این ادکلان هم جز ادکلان های پر فروش برند جانوین می باشد. این ادکلان دارای نت های میانی و پایینی عالی بوده که مورد پسند انواع خانوم ها قرار می گیرد. در این ادکلن رایحه ی لالیک لامور زنانه به خوبی باز طراحی شده، بطری این عطر نیز کاملا شبیه به نمونه ی اصل می باشد. رایحه ی خنک این عطر شادابی و نشاط فراوانی را در شما به وجود می آورد.

  • عطر زنانه ی دونا:

این عطر رایحه ی شیرین دارد. نت اولیه ی این ادکلن لیمو ترش و مرکبات است. نت میانی شکوفه های پرتقالی، آفریقایی، گل یاسمن و لاله ی مرداب می باشد. نت آخر و پایانی ادکلن، دونا، وانیل، چوب صندل، سدر، جینیا و نعناع هندی است. کشور مبدا این برند فرانسه بوده که در شرکت اماراتی جانوین نیز تولید می شود.

این عطر دارای رایحه ی شیرین و گرم می باشد و مناسب فصول سرد سال است و یکی از محبوبان این برند است. ساختار رایحه ی این عطر را شکلات، میوه ها، گیاهان معطر و گل ها تشکیل می دهد. دارای نت آغازی بادام و قهوه، نت میانی گل های مریم، یاسمین و نت پایانی کامائو و دانه ی تونکا است.

این ادکلان رایحه ای تلخ و تند دارد. علاقه مندان به رایحه های تلخ این محصول را بسیار می پسندند. نت آغازی عطر میوه و گیاهان معطر، نت میانی اسطو خدوس، ریحان، نعناع و نت پایانی عنبر چرم و گلسنگ می باشد.

شرکت جانوین محصولات خود را در سایز های 100 میلی لیتر جیبی با حجم تقریبا 20 میلی لیتر و مینی ادکلن وارد بازار کرده است.

چرا عطر و ادکولن جانوین/جکوینز:

این برند اماراتی توانسته با کیفیت بالای محصول و هم چنین قیمت مناسب عطر ها و ادکلن های بسیار زیادی را روانه ی بازار نماید و از آن جایی که برند جانوین دارای تنوع بالایی در محصولات عطر و ادکولن های زنانه و مردانه است. بنابراین تقریبا پاسخ گویی نیاز تمامی اقشار جامعه می باشد. از سوی دیگر دوام و ماندگاری محصولات این برند مدت قابل قبولی است و می توان به راحتی تفاوت در کیفیت محصول را نسبت به برند های ضعیف و بی کیفیت احساس نمود. از سوی دیگر نزدیکی کشور امارات به ایران سبب شده تا هزینه ی تمام شده ی محصولات این برند در مقایسه با برند های اروپایی بسیار ارزان تر باشد.

آیا این عطر ها و ادوکلن های این برند جانوین/جکوینز برای من مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم؛ با قطعیت بله. برند جانوین یکی از برند های بسیار با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می باشد. که دارای اثر بخشی طولانی مدت است. تنوع بالای عطر ها و ادکلن های این برند به قدری زیاد است که پاسخ گوی تمامی سلایق مخاطبین می باشد.

مزیت های عطر و ادکلان جانوین/جکوینز:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • ماندگاری طولانی مدت
  • تنوع بسیار زیاد

قیمت ادکلن های برند جانوین/جکوینز:

عمدتا قیمت تمامی ادکلن های این برند به علت که وارداتی هستند. به قیمت دلار وابسته بوده و با افزایش قیمت آن افزایش میابد. تنوع قیمتی در محصولات این برند بسیار بالاست و شما می توانید تقریبا با هر بودجه ای اقدام به خرید محصولات این برند نمایید.

جمع بندی کلی:

برند اماراتی جانوین/جکوینز با خرید فرمول عطر ها و ادکلن های دیگر برند ها اقدام به ساخت عطر و ادکلن های متعدد نموده است. این برند عماراتی با برخورداری از تنوع بالا و قیمت مناسب توانسته جایگاه خوبی را در کشور ایران پیدا کند. عطرها و ادکلن های این برند دارای کیفیت بسیار مناسب و ماندگاری نسبتا طولانی مدت می باشد.

از جمله پر فروش ترین عطر های این شرکت می توان به دوان، عطر الگانت مردانه، عطر وود مردانه ی جانوین، عطر لکات دی فم زنانه، عطر زن جانوین اشاره نمود. این برند هم در زمینه تولید عطر ها و ادکلن های مردانه و هم در تولید عطر و ادوکلن زنانه فعالیت می کند.تمامی عطر ها و ادکلن های این برند دارای سه نت اولیه، میانی و پایانی می باشند که از نظر بو کمی با هم متفاوت هستند. در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و افرادی زیادی از محصولات جانوین استفاده می کنند.

 

جستجو در گوگل

فروشگاه اینترنتی آرازیس اراِئه دهنده بهترین ادکلن های اماراتی اصل، هولوگرام دار به قیمت عمده میباشد. لطفا هنگام خرید به تاریخ و هولوگرام شرکت جانوین/ جکوینز روی جعبه توجه فرمایید و اصل آن را از فروشگاه آرازیس تهیه نمایید.