نمی دانید تفاوت بین عطرهای برند و تسترها چیست؟ نکات مناسب خرید تستر عطر اصلی را در این مقاله پیدا کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چه تفاوتی بین عطرهای مارک دار اصلی و تسترها وجود دارد؟ از آنجا که موضوع کاملاً گسترده است ، ما تصمیم گرفتیم بدون نیاز به جستجوی اطلاعات از مجموعه منابع مختلف ، دقیقاً و دقیقاً به این سوال پاسخ دهیم. بسیاری از مشتریان ما از “تسترها” به جای رایحه اصلی لذت می برند و آن را ترجیح می دهند. زیرا معتقدند طعم ها از دوام و اشباع بیشتری برخوردار هستند. دیگران ناراضی مانده و عقیده خود را درمورد اینکه “برای چیزی که در بسته بندی اصلی آنها نیست” هزینه نمی کنند، به اشتراک می گذارند. حقیقت کجاست؟ این دقیقاً همان چیزی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

حقیقت تسترهای عطر و  آزمایش کننده ها و عطرها چیست؟

نظرات و نظریه های زیادی در این زمینه وجود دارد که اگر بخواهیم هر یک از آنها را برشماریم ، می توانیم یک کتاب کامل منتشر کنیم. اما این هدف ما نیست. در مورد این سوال ، ما سعی خواهیم کرد به طور خلاصه ، دقیق و واضح پاسخ دهیم که تمام اطلاعاتی را که متخصصان عطر ما برای شما انتخاب کرده اند ، ترکیب کرده اید. برای به دست آوردن بیشترین اطلاعات و همچنین اطلاعات در مورد این موضوع در طولانی مدت ، ما سوالات متداول مشتریان خود را بررسی کردیم.

تستر چیست؟

تسترها عطرهای اصلی هستند که اغلب در کارتن بیرونی و بدون برچسب و سلفون عرضه می شوند. آزمایشگرها اغلب در بیشترین طیف عطرهای مارک دار تولید می شوند. بسته بندی متداول 100 میلی لیتر است اما ممکن است در 50 ، 75 ، 90 ، 125 یا هر نوع دیگر باشد. هدف از این نوع محصولات نشان دادن و ارائه رایحه قبل از خرید در عطاری های بزرگ و مراکز خرید است. معمولاً نمونه آزمایشی برای فروش نیستند ، اما اغلب آنها در شبکه توزیع و فروش فروخته می شوند. هر تستر حاوی 100٪ مایع عطر اصلی است ، از نظر ترکیب با عطر بسته بندی شده یکسان است.

چگونه تستر رسمی عطر را تشخیص دهیم؟

آسان است. هنگام خرید آنلاین عطر ، اطمینان حاصل کنید که دقیقاً می خواهید خرید کنید. بسیاری از این محصولات چه تستر (TESTER) و چه محصولی با بسته بندی رنگی (و سلفون) توصیف می شوند. تسترها به همان اندازه عطرها اهمیت داده می شوند و می توانید آنها را در بسیاری از فروشگاه های آنلاین عطر پیدا کنید. اگر عطر را بدون بسته بندی ، کارتن و طراحی بسته بندی بدون مارک خریداری می کنید ، در واقع یک تستر وجود دارد. عطرهای رسمی بسته بندی مارک دار و قیمت متفاوتی هستند. به طور معمول بالاتر از تستر.

تفاوت تستر عطر با نمونه تستی چیست؟

آیا می دانید اسانس چیست؟ اینها نمونه های تبلیغاتی هستند که توزیع می شوند یا برای آزمایش عطر استفاده می شوند. به طور معمول ، نمونه بردارهای کوچک حاوی حدود 1.2 میلی لیتر مایع عطر هستند ، بر خلاف آزمایشگران ، معمولاً در یک ویال بزرگ یکسان با خود عطر است. آنها به هیچ وجه غیر از تبلیغات فروخته یا استفاده نمی شوند. عملکرد آنها یک بار احساس بوییدن است ، تا ایده ای در مورد ذات محصول بدست آورند.

تفاوت عطر و تستر چیست؟

از دیدگاه بازاریابی ، تفاوت بین تست عطر در بسته بندی آنها. این عطر یک عطر رسمی دارد و آزمایش کننده اینگونه نیست! آزمایش کننده ها حاوی همان مایع عطر هستند ، اما اغلب بدون بسته بندی لوکس ، اما فقط در چنین حمل و نقل فروخته می شوند. گاهی اوقات می توان آنها را بدون کلاه و برچسب هایی که عطرهای دارای بسته بندی رسمی دارند ، پیدا کرد.

آیا تستر عطر دوام بیشتری نسبت به عطرهای رسمی دارد؟

هر تستر به اندازه عطر است. ماندگاری عطرها و تسترها یکسان است اما به شدت به نحوه نگهداری آن بستگی دارد. اگر آزمایشی انجام دهید و بیش از یک ماه یک عطر و تستر رسمی در کیف خود بدون کلاه بگذارید ، تفاوت دوام هر دو را احساس خواهید کرد. دلیل این امر این است که عطر مایع وقتی خوب نگهداری نشود ، می ریزد ، بنابراین رایحه شدت خود را از دست می دهد. با این حال ، روشن شدن این نکته بسیار مهم است که هر دو نوع محصولات عطر در یک مکان و با همان فرمول رایحه عطرها ، حتی در ویال های یکسان تولید می شوند. تفاوت آنها در این است که این عطر در بسته تبلیغاتی رسمی موجود است و تستر بدون آن عرضه می شود.

چرا باید تستر عطر بخرم؟

یکی از مزایای بزرگ خرید دستگاه تستر قیمت پایین آن است. علامت های تجاری معروف دنیا و عطاری ها در حال تولید طعم های شگفت انگیز برای هر نوع سلیقه و هر سبکی هستند که در بسته بندی لوکس و باشکوه ما ارائه شده است. اما آیا ارزش پرداخت هزینه ای را دارد که دقایقی پس از باز کردن بسته خرید جدید خود دور می ریزیم؟ در مورد این سوال ، هرکسی می تواند خودش جواب دهد. اما وقتی عطر جدیدی برای شکستن پوسته بیرونی بی رنگ به دست می آید که بسته بندی رنگی براق را باز می کند ، دستگاه بخور را به آرامی فشار دهید (چندین بار) ، اولین مایع معطر را در پوست ما اسپری کنید ، این احساس بی نظیر است.

ما امیدواریم که با پاسخ دادن به سوالات خود و دادن اطلاعات بیشتر ، شما در حال حاضر از شباهت ها و تفاوت های عطرهای مارک اصلی با آزمایش کننده های آنها آگاه باشید. اما بگذارید یک بار دیگر خلاصه کنم – آزمایش کنندگان و عطرها با همان عطر ، 100٪ مایع اصلی پر شده اند. تفاوت بین آنها فقط در ظرفی است که آنها در آن به شما می رسند.

امیدواریم این مقاله جالب و مفید بوده باشد. وقتی در مورد تستر و عطر صحبت می کنیم ، سوالات می تواند زیاد باشد. اگر پیشنهادات و سوالات بیشتری دارید ، خوشحال می شویم که نظرتان را با ما در میان بگذارید. برای خرید تستر عطر به فروشگاه آرازیس سربزنید.