برترین عطرهای محبوب پاییز اینجاست. و تغییر در فصل معمولاً به انتخاب رایحه ای دیگر مربوط می شود. اگر احساس می کنید رایحه سبک مورد علاقه خود را که در تابستان خریداری شده است ، در روزهای سرد پاییز به سرعت فرسوده می شود ، پس باید رایحه ای متفاوت و شدید تر را انتخاب کنید که برای فصل جاری مناسب باشد. روند عطر در پاییز امسال چهار است. اولاً ، ترکیبات معطر شدیدتر برمی گردند! انواع جدید قوی تری از رایحه های موفق ، تیره تر ، تندتر و دارای رایحه های پچولی و کهربا هستند. سپس ، گل رز برای سومین سال متوالی ظاهر می شود ، همراه با انواع تفاسیر. معمولاً این رایحه پر جنب و جوش و مخملی با سایر رایحه های گل ترکیب شده و باعث ایجاد حس طراوت و راحتی می شود.

روند کلیدی دیگر رایحه های ارواح مانند جین ، ویسکی و رم است که به یک لبه پیچیده اضافه می کنند. و گرچه بیشتر از عناصر تشکیل دهنده فصل گرم است ، اما نت های توت های شیرین و چاق قسمت مهمی از رایحه های این فصل هستند که به ترکیبات عمق و حس می بخشد.

اکنون ، ما قصد داریم 10 عطر را معرفی کنیم که می تواند به عنوان یک انتخاب عالی برای شما در این فصل باشد.

برترین عطرهای محبوب پاییز : عطرهای زنانه پاییز

منحصر به فرد برای پاییز امسال ، عطر زنانه جدید Calvin Klein ، غروب خورشید در اواخر تابستان ، پر از عشق و وسوسه ، احساس نوستالژی دارد. این رایحه مجلل و شکیل از لحظه ای الهام می گیرد که یک زن احساسات خود را نسبت به مرد رویای خود درک می کند و به دنبال آن احساس سوزش می کند.

Boss Nuit Pour Femme Intense

این رایحه گلی ، که در سال 2014 به بازار عرضه شده است ، شما را به بیرون آمدن از در و دعوت به یک شب مفرح و عاشقانه دعوت می کند. قبل از رفتن به مهمانی شنبه شب خود ، عطر مدرن و ظریف به شما یک اثر نهایی ضروری می بخشد.

Carolina Herrera 212 VIP Rose

212 VIP Rose توسط Carolina Herrera برای بانوی پر زرق و برق ، پیچیده و جذاب ساخته شده است ، که عاشق حضور در مهمانی های مد و گذراندن اوقات خوش است. عطر تازه ، فوق العاده زنانه و نفسانی است.

کارل لاگرفلد

این عطر تازه و رمانتیک را می توان هم در فصول گرم و هم در فصول سرد پوشید. این عطر با نت های گلدار شما را به وجد می آورد و به شما جذابیت و ظرافت می بخشد.

Bvlgari Omnia Crystaline L’eau de Parfum 2013

به اندازه کافی شدید ، عجیب و غریب و هنوز هم محتاطانه – این عطر احساس سکسی و ظرافت را ایجاد می کند. نت های گل و چوبی ، که با رایحه های مشکی مخلوط شده اند ، رایحه ای جذاب را تشکیل می دهند که بیش از حد مناسب برای فصل سرما است.

برترین عطرهای محبوب پاییز : رایحه های مردانه پاییز

Montblanc Legend Intense

این عطر مردانه خاص کاملا مناسب برای فصل سرما است. رایحه های چوبی ، ادویه ای و میوه ای تشدید شده آن ، این عطر مجلل را به یکی از لوازم جانبی ضروری برای مردانی تبدیل کرده است که می دانند چگونه یک تأثیر خوب را ایجاد کنند.

کارل لاگرفلد

شیک ، زیبا و جسورانه – این کارل لاگرفلد برای او است. ترکیب جذاب آن نت های میوه ای و گلی را با رایحه های چوب صندل و کهربا مخلوط می کند و یک عطر جذاب و احساسی را برای هر مرد ایجاد می کند.

جیمی چو من

جیمی چو من برای مردی پیچیده و با اعتماد به نفس با کلاس ، احساس و سبک ذاتی منظور شده است. این عطر برای آقا مدرن است – آزاد ، مردانه و جسورانه ، اما در عین حال پیچیده و شیک.

ریتم باربری بریت

ریتم سکسی و تحریک آمیز Burberry Brit مخصوص کسانی است که هیجان ، آدرنالین و مرکز توجه را دوست دارند. این عطر برای یک جوان پرانرژی و عاشق تفریح ​​و ماجراجویی ساخته شده است.

گوچی گیلتی سیاه

این عطر از تصویر مرد جاه طلب ، پرانرژی و کمی مرموز الهام گرفته شده است. او در طول سفر خود به سوی هدفی احساس پشیمانی نمی کند ، زیرا اعتماد به نفس در خون اوست. و عطرهای جذاب پچولی و سرو در روزهای سرد حتی بیشتر می شوند.

فارغ از فصل ، عطر همچنان نمادی از سبک شخصی است. رایحه خوب باعث برجسته شدن شما در برابر بقیه می شود. به همین دلیل است که هنگام انتخاب این لوازم جانبی ضروری برای تصویر خود نباید هیچ گونه مصالحه ای انجام دهید زیرا رایحه انتخابی شما می تواند به یک علامت تجاری شخصی تبدیل شود.