در این مطلب به بررسی و ارزیابی ارتباط عطر با شخصیت افراد خواهیم پرداخت تا ببینیم آیا شخصیت شناسی با عطر افراد واقعیت دارد یا خیر؟

شخصیت شناسی با عطر

در این بررسی به رایحه های مختلف عطر اشاره خواهیم نمود:

ارتباط عطر با شخصیت افراد

زمانی کاملا خوش تیپ به نظر خواهید آمد که یک عطر خوشبو را استفاده کرده باشید. یک عطر دلپذیر در واقع نقش مهمی را در شکل گیری شخصیت فرد بازی میکند. در واقع هر فردی از عطر استفاده میکند تا احساس شادابی و سرزندگی کند. همانقدر که دوش گرفتن قبل از خروج از خانه دارای اهمیت است استفاده از عطر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چراکه  این کار باعث می شود هویت فرد مشخص تر شود. عطرهای خاصی وجود دارد که بوی “تازگی” می دهد. برخی مانند باغ گل رز هستند و برخی وجود دارد که احساس مرکبات را به شما منتقل می کند.

اما چرا مردم عطر استفاده میکنند؟ پاسخ ساده است چون باعث خوشحالی و اعتماد به نفس آنها می شود. دلیل مهم دیگر ارتباط بین یک رایحه و حافظه ماست. طبق گفته ژان پل گوتیر طراح مد مشهور ذهن انسان حافظه فوق العاده ای دارد و عطر قویترین شکل یادآوری خاطره هاست.

جدا از این دلایل ، نکته جالب دیگری این است که می توانید با استشمام عطر افراد میتوانیدآنها را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید. حتما شنیده اید که چشمها ، لرزش دستها ، دستخط و یا زبان بدن هر فردی میتواند در شناخت آنها به ماکمک کند. فقط کافی است انتخاب عطر را به این لیست اضافه کنید. بله! عطرها درباره شخصیتمان چیزهای زیادی می گویند. ادامه مطلب را بخوانید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

عطر با رایحه عسل:

آیا تا به حال با کسی ملاقات کرده اید که انگیزه اصلی زندگی او “خوشبخت” بودن است؟ اگر چنین است پس آن شخص باید طرفدار عطر با رایحه عسل باشد. این افراد عاشق در کنار هم بودن هستند. آنها همیشه از صحبت های منفی خودداری می کنند. می توان گفت آنها همیشه خوشحال و خوش شانس هستند ، می خواهند از زندگی لذت ببرند ، و لبخند و شادی را در هر کجا که می روند به ارمغان ببرند.

بنابراین ، در واقع ، آنها هرگز نمی توانند به کسی صدمه بزنند و همین امر باعث انعطاف پذیری در برابر هر نوع موقعیتی می شود. اگر کسی را می شناسید که عاشق رایحه عسل است ، هرگز او را رها نکنید. چرا؟ زیرا در این جهان مملو از مردمان گاه خوشحال و گاه غمگین، حداقل کسی وجود دارد که هدفش بوجود آوردن شادی و خنده و عشق است.

 

بیشتر بدانید:

تشخیص عطر اماراتی اصل از فیک(تقلبی) قبل از خرید

عطر با رایحه رز:

گل رز بهترین آفرینش خداوند متعال است. عطر گل سرخ به تنهایی برای جذاب کردن افراد کافی است. رایجه ای تحریک کننده که ذهن را با احساس عشق و عاشقانگی پر می کند. این یکی از دلایل اصلی استفاده گلبرگهای گل رز در مراسم عروسی است. افرادی که عمدا فقط عطرهای گل رز را انتخاب می کنند ، نسبت به همه افراد اطراف خود حساس هستند. اینها افرادی هستند که از هر زاویه هزار بار در ذهن خود فکر می کنند و سپس برای هر کاری و همه چیز تصمیم می گیرند. آنها به سختی اشتباه می کنند زیرا کارهای خانه خود را قبل از بازیگری به خوبی انجام می دهند.

عطر با رایحه مرکبات:

بسیاری از ما عطر رایحه نارنگی ، پرتقال، لیمو ترش ، انگور و غیره را دوست داریم. مرکبات میوه هایی هستند با ویژگی دارا بودن ویتامین که همیشه احساس تازگی را به شما می بخشد. مرکبات ماده اصلی در صنعت عطر است. پس اگر شما فقط عطرهای مرکبات خریداری می کنید شما یک رهبر متولد شده اید. شما جاه طلب ، پرخاشگر ، با اراده و سلطه گر هستید و همیشه پرانرژی بوده و دوست دارید که در دفتر و خانه همچون کوسه! تیز و برنده باشید.

عطرهای میوه ای:

میوه ها همیشه ما را سرشار از طراوت می کنند. اگر فکر می کنید دوستداران عطرهای میوه ای شیرین و طراوت هستند ، اشتباه می کنید! کاملاً برعکس است. کسانی که بیشتر به عطرهای میوه ای می روند در واقع بدبین ، بد اخلاق  و بسیار عصبی هستند. بنابراین ، اگر عاشق عطرهای میوه ای انواع توت ها ، سیب یا خربزه یا سایر میوه های گرمسیری هستید ،شخصیتی دارید که به راحتی و یا همیشه آزرده خاطرید.

شما دوست دارید به زبان طعنه خشک صحبت کنید و به همین دلیل مردم همیشه در حال جنگ با شما هستند. نوسانات روحی شما مانند باران در ژانویه قابل پیش بینی نیست. بنابراین ، یا عطر خود را عوض کنید یا روی خودتان کار کنید چراکه ممکن است در افسردگی کامل قرار بگیرید!

عطرهای وانیلی:

فقط با ذکر نام وانیل ، بسیاری از ما به کیک های دلپذیر فکر می کنیم! اما جدا از کیک های زیبا ، وانیل نیز در صنعت عطر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دوستداران عطرهای وانیلی واقعا زندگی و دوام هر مهمانی هستند. آنها سرگرم کننده ، پرانرژی و پر روح هستند. شما به راحتی نمی توانید اعتماد به نفس این افراد را پایین بیاورید. این افراد نمی توانند در طول تعطیلات یا آخر هفته در خانه آرام بنشینند. باید بیرون بروند ، با افراد جدید دیدار کنند ، معاشرت کنند و زندگی را پشت سر بگذارند. اگر کسی را می شناسید که دارای این خصوصیات است ، هرگز به مناسبت های ویژه خود هدیه دادن یک عطر وانیلی را فراموش نکنید.

عطرهای یاس:

این نوع گل با یکی از جذاب ترین عطرها است. شما در مورد شخصیت شوخ و سرگرم کننده دوستداران عطر وانیلی خواندید – درست است؟ عاشق عطر یاس از نظر علاقه مندی به تفریح ​​و هیجان دو پله بالاتر از وانیلیهاست. برنامه های ماجراجویانه آنها هرگز متوقف نمی شود!

این افراد اهمیتی به آنچه مردم در مورد لباس ، کفش یا رفتار خود میگویند، نمی دهند. عاشقان رایحه یاس ایمان و اطمینان کامل به خود دارند. “بی حوصلگی” کلمه ای است که هرگز در فرهنگ لغت آنها وارد نمی شود. این خود جوشی و شور و اشتیاق در شخصیت یاسیها باعث میشود همیشه برنده بازی باشند!

عطرهای صندل چوب:

بوی صندل مانند اولین عشق یا  دلتنگی  و حس غربت است. افرادی که عاشق عطرهای چوب صندل می باشند کمال گرا هستند. آنها هرگز از خود راضی نیستند و همیشه در تلاش هستند تا مهارت های خود را محقق کنند. آنها بزرگترین منتقدان خودشان هستند. این افراد موفق هستند و برای خود هدفی تعیین می کنند. تا رسیدن به این هدف ، آنها فقط نمی توانند بنشینند. این ممکن است گاهی اوقات برای آنها و اطرافیانشان کمی سخت باشد. پس ، یک توصیه به دوستداران عطر صندل چوب این است که مدتی استراحت کنید!

عطرهای اسطوخودوس:

اسطوخودوس گیاه گلدار متعلق به خانواده نعناع است. رایحه عطر یک اسطوخودوس تلفیقی زیبا از تازگی ،گل، پاکی و آرامش است. در صورت آشنایی با کسی که عاشق این بو است ، بدانید که مطمئناً آن شخص دارای دوستان بسیار است. هاله این فرد مبهم است و مردم به سادگی دوست دارند در اطراف او باشند. عاشقان عطرهای اسطوخودوس اغلب متفکر ، قابل اعتماد و قابل تامل هستند. اگر با او دوست باشید همیشه این شخص همیشه در کنار شما خواهد بود. بنابراین ، به دوست دوست داشتنی خود اعتماد کنید و عطرهای اسطوخودوسی هدیه دهید تا مجموعه او را غنی تر کنید.

و در آخر ، با خواندن این مطب آموزنده درباره ارتباط عطر با  شخصیت می توانید افراد را بهتر قضاوت کنید. همیشه لایه های بسیاری در درون افراد وجود دارد که به سادگی با انتخاب و هدیه یک عطر می توان به خصوصیات شخصیتی بزرگ تری در شخص مقابل پی برد.

 

فروشگاه اینترنتی آرازیس بهترین اراِئه دهنده عطر و ادکلن های اماراتی لیبل دار و تسترهای مرغوب با ارزانترین قیمت